english summary

Vergelijk en bespaar tot honderden euro’s!

Blue Care Zorgverzekeringen

Ieder jaar – rond begin november – maken de zorgverzekeraars hun tarieven bekend voor het nieuwe jaar. Overstappen naar een andere verzekeraar kan dan aanzienlijk schelen. Dat overstappen kan tot 1 januari, waarbij je oude polis automatisch wordt opgezegd.

Bij Blue Risk profiteer je van de hoogste kortingen. Met onze handige zorgvergelijker zie je direct wat je kunt besparen in het nieuwe jaar. Wil je van ons een seintje krijgen zodra de nieuwe tarieven beschikbaar zijn? 

De voordelen van Blue Care

passende polis

Als onafhankelijk makelaar met ruim 20 jaar ervaring hebben wij waardevolle relaties opgebouwd met (inter)nationale topverzekeraars. Zo kunnen we altijd de voor jou beste oplossing samenstellen.

hoge kortingen

Bij Blue Risk blijf je profiteren van hoge kortingen, ook al heb je nu geen collectieve verzekering. Dat kan oplopen tot honderden euro’s per jaar!

Supergemakkelijk

Via onze zorgvergelijker zie je direct wat je kunt besparen op je huidige verzekering. Uit het aanbod van 11 topverzekeraars kies je eenvoudig het voorstel dat het best aansluit op jouw situatie.

Zorgpartners

Als onafhankelijk makelaar werkt Blue Risk uitsluitend samen met nationale topverzekeraars in de zorg.

Veelgestelde vragen

We kunnen ons voorstellen dat het je af en toe duizelt. Daarom hebben we alvast wat antwoorden voor je opgeschreven. Heb je nog meer vragen of wil je advies? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!

Maandpremies per zorgverzekeraar

Onderstaand de maandpremies voor 2020 van alle verzekeraars waarmee wij samenwerken. Dit zegt echter niets over de dekking. Gebruik onze zorgvergelijker om precies te kijken welke verzekering het best bij jou past.

Welke collectiviteitskortingen hanteren jullie?

Onderstaand de kortingen per verzekeraar waarmee wij samenwerken.

Kan ik bij mijn verzekeraar blijven en toch jullie collectiviteitskorting krijgen?

Ja, dat kan. Ga naar onze zorgvergelijker en je ziet bij de door jou geselecteerde dekking de nieuwe premie met korting. Als je het wijzigingsformulier invult zodat de verzekering via ons loopt, ontvang je de korting met ingang van het nieuwe contractjaar.

Waarom een zorgverzekering?

Als je in Nederland staat ingeschreven en hier woont of werkt moet je verplicht een basis-zorgverzekering afsluiten. De overheid bepaalt wat er uit de basisverzekering vergoed wordt. Dit is altijd de belangrijkste zorg. Denk hierbij aan:

 

  • Een bezoek aan je huisarts
  • Ziekenhuiszorg: de ambulance, het ziekenhuisverblijf en de behandeling
  • door medisch specialisten.
  • Tandartskosten t/m 17 jaar
  • Kraamzorg en verloskundige hulp
  • Fysiotherapie: tot 18 jaar en voor chronische aandoeningen
  • Geneesmiddelen
  • Psychologische hulp
  • Wijkverpleging
  • Kosten voor de apotheek

Welke zorgverzekering past bij mij?

We hebben verschillende soorten basisverzekeringen, de restitutiepolis en de naturapolis.

Restitutiepolis
Met een restitutiepolis heb je een vrije zorgkeuze. Dat houdt in dat je naar iedere zorgverlener toe mag voor zorg die vergoed wordt door de basisverzekering.

Je krijgt zelf de rekening van de zorgverlener, die je voorschiet of doorstuurt naar je verzekeraar. Deze vergoed je dan het bedrag, voorzover het niet binnen je eigen risico valt.

Door de vrije zorgkeuze is de restitutiepolis vaak iets duurder dan de naturapolis. Lees dan ook altijd goed de voorwaarden.

Naturapolis
Bij een naturapolis heeft je verzekeraar contracten afgesloten met zorgverleners. De rekening gaat meestal direct van de zorgvelener naar de verzekeraar, je hoeft dus niets voor te schieten. De rekening wordt alleen volledig vergoed als je naar een gecontracteerde zorgverlener gaat. Het aanbod aan gecontracteerde zorgverleners is gelukkig groot.

Heb ik een aanvullende verzekering nodig?

Ben je gezond en verwacht je in komend jaar weinig zorgkosten? Dan kun je overwegen om geen aanvullende verzekering af te sluiten. Bedenk wat je kwijt bent aan een aanvullende zorgverzekering, en hoeveel gebruik je ervan denkt te gaan maken.

Kijk bijvoorbeeld eens naar je tandartsverzekering: twee keer in het jaar zelf een controle betalen is veel goedkoper dan de goedkoopste tandartsverzekering. Hier bespaar je tientallen euro’s.

Houd er wel rekening mee dat wanneer er iets onverwachts op je pad komt, je dan ook zelf voor de kosten opdraait.

Ben ik ook verzekerd in het buitenland?

Ja, in het buitenland blijf je verzekerd van zorg. Iedereen met een Nederlandse zorgverzekering heeft werelddekking.

Welke medische zorg en vergoeding je kunt krijgen hangt af van het betreffende land. Soms dekt jouw zorgverzekering bepaalde kosten niet of niet helemaal. In dat geval kan het verstandig zijn om een aanvullende verzekering of reisverzekering af te sluiten.

Wat is het wettelijk eigen risico?

Voor 2020 is het wettelijk eigen risico voor de basisverzekering vastgesteld op €385,-. Je betaalt dus de eerste €385,- zelf, voordat er kosten worden vergoed vanuit de basisverzekering. Het bedrag geldt één keer per kalenderjaar. Voor kinderen tot 18 jaar betaal je geen eigen risico.

Hoger eigen risico, lagere premie?

Je kunt het verplichte eigen risico vrijwillig verhogen met €100, €200, €300, €400 of €500. De zorgverzekeraar geeft dan korting op de premie voor de basisverzekering.

Kinderen meeverzekeren?

Kinderen worden bijgeschreven op de polis van de ouders. Voor kinderen tot 18 jaar betaal je geen aparte premie. Tip: verzeker je kinderen mee met de ouder met de meest uitgebreide dekking.

Hoewel zorgkosten voor kinderen grotendeels onder basisverzekering vallen, zijn er wel uitzonderingen. Bijvoorbeeld voor brillen, orthodontie, ADHD-medicijnen of steunzolen. Daar moet je dan een aanvullende verzekering voor afsluiten.

Krijg ik korting als ik het per jaar betaal?

Ja, als je de jaarpremie in één keer betaalt  kun je tot zo’n 2% korting krijgen, afhankelijk van de verzekeraar. Het is voor verzekeraars simpelweg minder werk, en dat voordeel geven ze terug aan jou.

Kies in onze zorgvergelijker voor “jaarpremie”, dan krijg je het bedrag waar de korting al in is verwerkt.

Hoe zeg ik mijn huidige verzekering op?

Je kunt één keer per jaar overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Vanaf half november maken verzekeraars hun premie bekend voor het nieuwe jaar. Je hebt dan tot en met 31 december de tijd om over te stappen. Stap je in deze periode over? Dan zegt je nieuwe verzekeraar automatisch je oude zorgverzekering op. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.

Wil je langer bedenktijd? Zeg dan voor 31 december zelf je huidige verzekering op. Je krijgt dan tot 1 februari de tijd om een nieuwe verzekering af te sluiten.

Het opzeggen van je huidige verzekering kan via e-mail, opzegbrief en in sommige gevallen online.

Wat betekent medische acceptatie?

Medische acceptatie betekent dat de verzekeraar een indruk wil krijgen van jouw zorgkosten. De verzekeraar kijkt dan of je nu zorgkosten maakt, deze hebt gemaakt of in de toekomst zal gaan maken. Als zij inschatten dat je een te groot risico vormt omdat je hoge kosten maakt, kan de verzekeraar ervoor kiezen om je niet accepteren.

Komt medische acceptatie vaak voor?

Het aantal verzekeraars dat medische acceptatie toepast wordt steeds minder, en komt eigenlijk alleen nog voor bij uitgebreide aanvullende verzekeringen voor fysiotherapie, medicijnen of orthodontie.

Ook bij tandartsverzekeringen met een vergoeding voor €1000 of meer geldt een medische selectie. Meestal stelt een verzekeraar je dan een aantal vragen, maar soms willen ze ook een verklaring van je tandarts hebben. In onze zorgvergelijker kun je zien of je altijd direct wordt geaccepteerd of dat er medische selectie is.

Medische acceptatie in de laatste week van december?

Vanaf half november tot en met december kun je een nieuwe zorgverzekering afsluiten voor het nieuwe jaar. In de praktijk stappen veel mensen pas in de laatste week van december over. Is dit bij jou het geval en heb je een verzekering aangevraagd waarvoor een medische acceptatie geldt? Houd er dan rekening mee dat het langer kan duren voordat je weet of je bent geaccepteerd.

Als de nieuwe zorgverzekeraar je niet accepteert voor het pakket dat je graag wilt, krijg je automatisch een lager pakket aangeboden. Je hoeft dit aanbod niet te aanvaarden en vaak kun je ook weer terug naar je oude verzekeraar. Maar je kunt ook een nieuwe zorgverzekering uitzoeken. Doe dit wel uiterlijk op 31 januari, want anders loop je het risico dat je onverzekerd bent.

Ik ben chronisch ziek. Kan ik dan gewoon overstappen?

Ook als je chronisch ziek bent, kun je meestal gewoon overstappen. Zorgverzekeraars hebben voor de basisverzekering een acceptatieplicht. Ze moeten je accepteren voor de basisverzekering.

Voor een aanvullende verzekering mogen ze je wel weigeren. Vaak gebeurt dit alleen als je een hoge vergoeding voor bijvoorbeeld medicijnen of fysiotherapie nodig hebt. In onze zorgvergelijker zie je meteen of een verzekeraar je direct accepteert of dat je eerst een medische verklaring moet invullen.

Stel, er komen medische vragen. Waar vul ik die in?

Kies je een zorgverzekering waarvoor medische selectie geldt? Dan kun je direct in onze zorgvergelijker de extra vragen beantwoorden. Wij sturen de antwoorden vervolgens door naar de zorgverzekeraar.

Als de zorgverzekeraar je niet wil accepteren voor de uitgebreide aanvullende verzekering, krijg je automatisch een aanvullende verzekering met een lagere dekking aangeboden. De zorgverzekeraar wijst je dus nooit volledig af. Je hoeft dit aanbod niet te aanvaarden. Als je op tijd bent, kun je nog op zoek gaan naar een andere passende verzekering. Voor sommige aanvullende verzekeringen geldt een wachttijd.

Hoe krijg ik mijn nieuwe zorgpolis?

Na het afsluiten van een zorgverzekering krijg je een bevestigingsmail. De officiële polis stuurt de verzekeraar naar je op. Hij heeft hier ongeveer twee weken de tijd voor.

"Aanvraag nog niet goedgekeurd"...wat nu?

Heb je een zorgverzekering afgesloten waarvoor je een gezondheidsverklaring moet invullen? Bijvoorbeeld bij een hoge vergoeding voor de tandarts of fysiotherapeut? Dan kan het beoordelen van je verzekering wat langer duren. Dan komt je polis pas nadat je nieuwe verzekeraar je heeft geaccepteerd.

14 dagen bedenktijd

Stel, je hebt een nieuwe zorgverzekering aangevraagd, maar je hebt spijt van je keuze. Er blijkt bijvoorbeeld toch een andere verzekering beter te passen bij je huidige situatie. Maak je geen zorgen: je kunt je nieuwe verzekering wettelijk binnen 14 dagen bedenktijd annuleren bij je nieuwe verzekeraar. Deze 14 dagen gaan in na ontvangst van de polis.

Als je aan het eind van het jaar overstapt naar een andere zorgverzekeraar, wordt je oude zorgverzekering door je nieuwe verzekeraar automatisch opgezegd. Heb je toch besloten de nieuwe verzekering te annuleren? Dan wordt je oude verzekering automatisch hersteld. Je mag namelijk niet onverzekerd zijn. In de praktijk gaat dit nog wel eens fout. We raden je daarom aan altijd even te bellen met je oude verzekeraar.

Wil je niet terug naar je oude verzekeraar
maar sluit je bij een andere verzekeraar een nieuwe zorgverzekering af? Dan hoef je je oude verzekering natuurlijk niet te herstellen.

Tussentijds overstappen en annuleren

In principe kun je alleen aan het eind van het jaar overstappen, maar er zijn wel een paar uitzonderingen. Als je tussentijds wilt overstappen moet je altijd zelf je oude verzekering opzeggen. Dit doe je eenvoudig door je verzekeraar een berichtje te sturen.

Als je je nieuwe verzekering toch wilt annuleren, gelden dezelfde regels als bij het overstappen in november en december. Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangen van de polis.

Hoe wordt Blue Risk betaald?

Onze dienstverlening is niet kostenloos. Van elke polis die via ons wordt afgesloten krijgen wij een vergoeding van de verzekeraar. De premie die jij ziet zijn dus alle kosten waar je mee te maken krijgt. Er komt niet nog een rekening van ons achteraan.

Maandpremies per zorgverzekeraar

Onderstaand de maandpremies voor 2020 van alle verzekeraars waarmee wij samenwerken. Dit zegt echter niets over de dekking. Gebruik onze zorgvergelijker om precies te kijken welke verzekering het best bij jou past.

Welke collectiviteitskortingen hanteren jullie?

Onderstaand de kortingen per verzekeraar waarmee wij samenwerken.

Kan ik bij mijn verzekeraar blijven en toch jullie collectiviteitskorting krijgen?

Ja, dat kan. Ga naar onze zorgvergelijker en je ziet bij de door jou geselecteerde dekking de nieuwe premie met korting. Als je het wijzigingsformulier invult zodat de verzekering via ons loopt, ontvang je de korting met ingang van het nieuwe contractjaar.

Waarom een zorgverzekering?

Als je in Nederland staat ingeschreven en hier woont of werkt moet je verplicht een basis-zorgverzekering afsluiten. De overheid bepaalt wat er uit de basisverzekering vergoed wordt. Dit is altijd de belangrijkste zorg. Denk hierbij aan:

 

  • Een bezoek aan je huisarts
  • Ziekenhuiszorg: de ambulance, het ziekenhuisverblijf en de behandeling
  • door medisch specialisten.
  • Tandartskosten t/m 17 jaar
  • Kraamzorg en verloskundige hulp
  • Fysiotherapie: tot 18 jaar en voor chronische aandoeningen
  • Geneesmiddelen
  • Psychologische hulp
  • Wijkverpleging
  • Kosten voor de apotheek

Welke zorgverzekering past bij mij?

We hebben verschillende soorten basisverzekeringen, de restitutiepolis en de naturapolis.

Restitutiepolis
Met een restitutiepolis heb je een vrije zorgkeuze. Dat houdt in dat je naar iedere zorgverlener toe mag voor zorg die vergoed wordt door de basisverzekering.

Je krijgt zelf de rekening van de zorgverlener, die je voorschiet of doorstuurt naar je verzekeraar. Deze vergoed je dan het bedrag, voorzover het niet binnen je eigen risico valt.

Door de vrije zorgkeuze is de restitutiepolis vaak iets duurder dan de naturapolis. Lees dan ook altijd goed de voorwaarden.

Naturapolis
Bij een naturapolis heeft je verzekeraar contracten afgesloten met zorgverleners. De rekening gaat meestal direct van de zorgvelener naar de verzekeraar, je hoeft dus niets voor te schieten. De rekening wordt alleen volledig vergoed als je naar een gecontracteerde zorgverlener gaat. Het aanbod aan gecontracteerde zorgverleners is gelukkig groot.

Heb ik een aanvullende verzekering nodig?

Ben je gezond en verwacht je in komend jaar weinig zorgkosten? Dan kun je overwegen om geen aanvullende verzekering af te sluiten. Bedenk wat je kwijt bent aan een aanvullende zorgverzekering, en hoeveel gebruik je ervan denkt te gaan maken.

Kijk bijvoorbeeld eens naar je tandartsverzekering: twee keer in het jaar zelf een controle betalen is veel goedkoper dan de goedkoopste tandartsverzekering. Hier bespaar je tientallen euro’s.

Houd er wel rekening mee dat wanneer er iets onverwachts op je pad komt, je dan ook zelf voor de kosten opdraait.

Ben ik ook verzekerd in het buitenland?

Ja, in het buitenland blijf je verzekerd van zorg. Iedereen met een Nederlandse zorgverzekering heeft werelddekking.

Welke medische zorg en vergoeding je kunt krijgen hangt af van het betreffende land. Soms dekt jouw zorgverzekering bepaalde kosten niet of niet helemaal. In dat geval kan het verstandig zijn om een aanvullende verzekering of reisverzekering af te sluiten.

Wat is het wettelijk eigen risico?

Voor 2020 is het wettelijk eigen risico voor de basisverzekering vastgesteld op €385,-. Je betaalt dus de eerste €385,- zelf, voordat er kosten worden vergoed vanuit de basisverzekering. Het bedrag geldt één keer per kalenderjaar. Voor kinderen tot 18 jaar betaalt je geen eigen risico.

Hoger eigen risico, lagere premie?

Je kunt het verplichte eigen risico vrijwillig verhogen met €100, €200, €300, €400 of €500. De zorgverzekeraar geeft dan korting op de premie voor de basisverzekering.

Kinderen meeverzekeren?

Kinderen worden bijgeschreven op de polis van de ouders. Voor kinderen tot 18 jaar betaal je geen aparte premie. Tip: verzeker je kinderen mee met de ouder met de meest uitgebreide dekking.

Hoewel zorgkosten voor kinderen grotendeels onder basisverzekering vallen, zijn er wel uitzonderingen. Bijvoorbeeld voor brillen, orthodontie, ADHD-medicijnen of steunzolen. Daar moet je dan een aanvullende verzekering voor afsluiten.

Krijg ik korting als ik het per jaar betaal?

Ja, als je de jaarpremie in één keer betaalt  kun je tot zo’n 2% korting krijgen, afhankelijk van de verzekeraar. Het is voor verzekeraars simpelweg minder werk, en dat voordeel geven ze terug aan jou.

Kies in onze zorgvergelijker voor “jaarpremie”, dan krijg je het bedrag waar de korting al in is verwerkt.

Hoe zeg ik mijn huidige verzekering op?

Je kunt één keer per jaar overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Vanaf half november maken verzekeraars hun premie bekend voor het nieuwe jaar. Je hebt dan tot en met 31 december de tijd om over te stappen. Stap je in deze periode over? Dan zegt je nieuwe verzekeraar automatisch je oude zorgverzekering op. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.

Wil je langer bedenktijd? Zeg dan voor 31 december zelf je huidige verzekering op. Je krijgt dan tot 1 februari de tijd om een nieuwe verzekering af te sluiten.

Het opzeggen van je huidige verzekering kan via e-mail, opzegbrief en in sommige gevallen online.

Wat betekent medische acceptatie?

Medische acceptatie betekent dat de verzekeraar een indruk wil krijgen van jouw zorgkosten. De verzekeraar kijkt dan of je nu zorgkosten maakt, deze hebt gemaakt of in de toekomst zal gaan maken. Als zij inschatten dat je een te groot risico vormt omdat je hoge kosten maakt, kan de verzekeraar ervoor kiezen om je niet accepteren.

Komt medische acceptatie vaak voor?

Het aantal verzekeraars dat medische acceptatie toepast wordt steeds minder, en komt eigenlijk alleen nog voor bij uitgebreide aanvullende verzekeringen voor fysiotherapie, medicijnen of orthodontie.

Ook bij tandartsverzekeringen met een vergoeding voor €1000 of meer geldt een medische selectie. Meestal stelt een verzekeraar je dan een aantal vragen, maar soms willen ze ook een verklaring van je tandarts hebben. In onze zorgvergelijker kun je zien of je altijd direct wordt geaccepteerd of dat er medische selectie is.

Medische acceptatie in de laatste week van december?

Vanaf half november tot en met december kun je een nieuwe zorgverzekering afsluiten voor het nieuwe jaar. In de praktijk stappen veel mensen pas in de laatste week van december over. Is dit bij jou het geval en heb je een verzekering aangevraagd waarvoor een medische acceptatie geldt? Houd er dan rekening mee dat het langer kan duren voordat je weet of je bent geaccepteerd.

Als de nieuwe zorgverzekeraar je niet accepteert voor het pakket dat je graag wilt, krijg je automatisch een lager pakket aangeboden. Je hoeft dit aanbod niet te aanvaarden en vaak kun je ook weer terug naar je oude verzekeraar. Maar je kunt ook een nieuwe zorgverzekering uitzoeken. Doe dit wel uiterlijk op 31 januari, want anders loop je het risico dat je onverzekerd bent.

Ik ben chronisch ziek. Kan ik dan gewoon overstappen?

Ook als je chronisch ziek bent, kun je meestal gewoon overstappen. Zorgverzekeraars hebben voor de basisverzekering een acceptatieplicht. Ze moeten je accepteren voor de basisverzekering.

Voor een aanvullende verzekering mogen ze je wel weigeren. Vaak gebeurt dit alleen als je een hoge vergoeding voor bijvoorbeeld medicijnen of fysiotherapie nodig hebt. In onze zorgvergelijker zie je meteen of een verzekeraar je direct accepteert of dat je eerst een medische verklaring moet invullen.

Stel, er komen medische vragen. Waar vul ik die in?

Kies je een zorgverzekering waarvoor medische selectie geldt? Dan kun je direct in onze zorgvergelijker de extra vragen beantwoorden. Wij sturen de antwoorden vervolgens door naar de zorgverzekeraar.

Als de zorgverzekeraar je niet wil accepteren voor de uitgebreide aanvullende verzekering, krijg je automatisch een aanvullende verzekering met een lagere dekking aangeboden. De zorgverzekeraar wijst je dus nooit volledig af. Je hoeft dit aanbod niet te aanvaarden. Als je op tijd bent, kun je nog op zoek gaan naar een andere passende verzekering. Voor sommige aanvullende verzekeringen geldt een wachttijd.

Hoe krijg ik mijn nieuwe zorgpolis?

Na het afsluiten van een zorgverzekering krijg je een bevestigingsmail. De officiële polis stuurt de verzekeraar naar je op. Hij heeft hier ongeveer twee weken de tijd voor.

"Aanvraag nog niet goedgekeurd"...wat nu?

Heb je een zorgverzekering afgesloten waarvoor je een gezondheidsverklaring moet invullen? Bijvoorbeeld bij een hoge vergoeding voor de tandarts of fysiotherapeut? Dan kan het beoordelen van je verzekering wat langer duren. Dan komt je polis pas nadat je nieuwe verzekeraar je heeft geaccepteerd.

14 dagen bedenktijd

Stel, je hebt een nieuwe zorgverzekering aangevraagd, maar je hebt spijt van je keuze. Er blijkt bijvoorbeeld toch een andere verzekering beter te passen bij je huidige situatie. Maak je geen zorgen: je kunt je nieuwe verzekering wettelijk binnen 14 dagen bedenktijd annuleren bij je nieuwe verzekeraar. Deze 14 dagen gaan in na ontvangst van de polis.

Als je aan het eind van het jaar overstapt naar een andere zorgverzekeraar, wordt je oude zorgverzekering door je nieuwe verzekeraar automatisch opgezegd. Heb je toch besloten de nieuwe verzekering te annuleren? Dan wordt je oude verzekering automatisch hersteld. Je mag namelijk niet onverzekerd zijn. In de praktijk gaat dit nog wel eens fout. We raden je daarom aan altijd even te bellen met je oude verzekeraar.

Wil je niet terug naar je oude verzekeraar
maar sluit je bij een andere verzekeraar een nieuwe zorgverzekering af? Dan hoef je je oude verzekering natuurlijk niet te herstellen.

Tussentijds overstappen en annuleren

In principe kun je alleen aan het eind van het jaar overstappen, maar er zijn wel een paar uitzonderingen. Als je tussentijds wilt overstappen moet je altijd zelf je oude verzekering opzeggen. Dit doe je eenvoudig door je verzekeraar een berichtje te sturen.

Als je je nieuwe verzekering toch wilt annuleren, gelden dezelfde regels als bij het overstappen in november en december. Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangen van de polis.

Hoe wordt Blue Risk betaald?

Onze dienstverlening is niet kostenloos. Van elke polis die via ons wordt afgesloten krijgen wij een vergoeding van de verzekeraar. De premie die jij ziet zijn dus alle kosten waar je mee te maken krijgt. Er komt nooit nog een rekening van ons achteraan.

Wij staan graag voor je klaar!

Blue Risk | specialty insurances

Het Industriegebouw
Goudsesingel 136, unit 3.04
3011 KD  Rotterdam

Tel: +31 (0)10 311 00 19

Of stuur ons een email. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Ik heb interesse in:

8 + 9 =

Schade? Meld het hier.

Heb je schade? Bel dan met 010 – 311 00 19 of vul het formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Is er sprake van Cyberschade buiten kantooruren? Bel dan direct met je cyberverzekeraar. 

nummers

AIG: +44 1273 730 992
Allianz: +31 (0)88 5777112
Chubb: 0800-0203267
Hiscox: +31 (0)20 5170700
Zurich: + 1 519 340 0140

13 + 6 =

We staan voor je klaar!

blue risk specialty insurances

Het Industriegebouw
Goudsesingel 136, unit 3.04
3011 KD  Rotterdam

Tel: +31 (0)10 311 00 19

Of stuur ons een email. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

9 + 3 =